Monday 15 September 2008

Its hot in hereeeeeeeee!! =O

Hiyee folks! :D

today, i didnt go to school...
Was having bad flu and migrain...huhu

my hand pun mcm ader rase numb siket uh ni ari... :/

yea, i woke up at 9am td then mandi..
Lps tu i did my revision for exams tak lamer lagy..
Then petang, around 2pm my cousin Bilah, called..
She said dia nak datang rumah so yeah i told her i ader kat rumah..

at 4pm ibu called me, dier kate dier otw balik so she asked me to get ready..
ibu mintak temankn gi supermarket.. I asked Bilah to come along lah..
We went to Soon Lee to buy some barang untuk masak for buke puase.. :)

ibu pegi internet cafe jap
to print some urgent things la..
Kat rumah cannot do so pasal my computer rosak! Huhu

yeah, then we went home around 5plus la..

tadi buke ramai2.. :D
macam2 ada.. Hahaha
sampai perot sakit coz makan banyak sangat..=p
and oh please take note uncle Aziz,
hari ni pu3 makan lebih siket so i guess im not that KUDUT anymore... HAHA :p

tadi at 8pm, me and ibu were watching our favourite korean drama series titled "NEW HEART"..
Ni cerita pasal bedah2 orang.. Hehe
best tao the drama.. The actor is HOT some more.. :p
hahaha (nahhh, my boyfie lg hot! :p)
sekali, tengah2 scene best nih, my house BLACKOUT out of all sudden!!
Alamaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk..
Punye lah saket hati...
Naseb baek ader ibu punyer 3G PHONE..
dapat la tengok mobile tv...
Tp dh telepas lah the best scene.. Huhu
sedeyhh... Sob sob sob..

and and u know what peeps??
My house STILL GELAP sampai sekarang!!!
Uwaaaaaaaaaaaaa.. =O
sigh.. Takpela.. Sabar itu separuh daripada iman :) hehehe

okay la.. I'll end here...
Its getting stuffy lah.. HUHU..

y'all have a good night sleep yeahhhhh.... :D
im not sure if i'll have one,
but lets hope so.. HAHA

lovealways;
putri ;) xoxo

0 comments: