Thursday 11 September 2008

untitled :p HAHA

Assalamualaikum =)

hello readers! :)


ni hari i didnt go to school..
woke up around 9plus gitu..
biase arr... bangun then mandi and all that..

so hari ni i spent most of my time in my room jerr
doing my revision.. ibu keje.. so yeah, i stayed at home je laa
tak pegi maner2 hari ni..

ermm... nothin much la todayyy... huhuhu
so yeah, tak banyak yg dpt d share..
btw, my tummy hurts seyhh..
because tak tebangun sahur... heeeeeeeee
well, hari ni bebuka puasa kat rumah with my grannies and cousins :D

i guess tonight i need to go to ARTLY DESIGN balik
to alter my baju..
ehehehe aderr sikit besar mehhh... hahhahaha

now dh 5.45pm laa..
tak lamerr lagy nak buke nihh...
so i'll stop here la, cann?? heee...
i'll update lagy esok kay...

i know this is a 'boring' post but anyways, THANKS for reading yeahh.. HEHE


lovealways;
putri ;)xoxo

0 comments: