Thursday 12 March 2009

New blogskin.. Hee

Assalamualaikum..
Happy THURSDAY earthlings! :D

I just came back from KL lastnight.. Hee

so yeah, yesterday (in KL)
I woke up at 10.05am..
Did my lastminute.com packing then siap2 nak keluar rumah, wanna go makan and teros gi airport uh..

but before we went makan,
ayah singgah Sony BMG office, ambik something..
Then after that, straight away we went to KENNY ROGERS! :D
fuuyyo! Manyak sedap wa bilang lu..
Pu3 dari kecik memang suke makan kat Kenny Rogers..
Too bad la in Brunei takde Kenny Rogers kan.. :(
dulu got, but now NO MORE.. huhuhu
kalau pu3 balik kl memang makan kat KENNY ROGERS tu dah kire a MUST tao! Heee
thank you very much ayah sebab sampaikan hajat pu3 nak makan kat sane before balik Brunei! Hehehe
love you!

oh yeah, i saw Abby Abadi with that Zul guy jalan2..
Hahaha
*eh, part ni mcm tak kene mengene kan?*
hahaha

okay2, after makan..
It was exactly 2.30pm, so kitorang pon gerak straight to the airport..
In the car, ibu tido while me and ayah sebok singing along to Jamal Abdillah's tracks..
Memang pu3 mase kecik2 kalau duduk dgn ayah mesti dengar lagu2 jamal punye.. Hehe
sweet kn kitorang anak beranak? ;))) hahax

then biler dh sampai airport kitorang checked-in..
Hah kau! Excess 8kg la our luggages.. Heeee

then then, we salam+hug+kiss ayah...
ayah balik, kitorang dh masuk departure hall..
Tengok jam, dh 5.10pm..
Supposedly dh boarding kan..
Tunggu punya tunggu punya tunggu..
Sekali..............................
Flight DELAYED!
Sepatutnye, kitorang dh fly at 5.30pm..
Then dh tukar plak ke pukul 6.05pm..
Huhuhu
dalam2 menunggu tu kan,
terserempak pulak dgn one bruneian yg memang kitorang biase jugak la.. Hehe
dan kebetulan our seats ni one row tao.. :D
biler kat dalam plane, we were laughing all the way from KL to Brunei..
Tak tido langsung tau.. Selalunye pu3 tido tau kalau in flight.. Hehe
but lastnight, sekejap pun langsung tak tido.. Hee

and Alhamdulillah, we safely landed at 8.15pm..
My aunt and my cuzy FITRI fetched us :)
thanks eh..

then, i texted LOVE using ibu's number..
My phone was runnin outta credit arhhh.. Huhu

and pu3 singgah kedai jap beli topup then called LOVE!
he was busy karaoke-ing at home with his cousins.. Haha

biler dh sampai rumah,
biase uh.. Acara pembahagian harta! :p
kasi2 barang kat my cousins, my aunt and my grannies.. Hehe
and around 11pm gitu i said to LOVE that i want to sleep coz i was so exhausted..
LOVE pun not really well..
Kesian my baby..
Drink a lot of water and jangan lupe ubat k sayang..

and oh yeah, today's 12th!
Its our special day LOVE.. Hee
thanks for the text message this morning chyntaa,
you made my day baby..
I pon nak love you so much lah, oleh? Hehehehehe

and 8.51am tadi, LOVE called me..
Now, i started to miss you again.. :'(

and btw people, as u can see my blogskin has changed..
actually my blog was having some problem tau..
And luckily mira ada..
Thanks a lot babe for helping! :D
aku love kau berabes! Haha
so people, see my link list..
Banyak yang hilang kan?
So please kindly drop ur URL at my comment box of this post if u want to be in the link list yeah..
And mira, kau jua ah!
Hilang linkmu ah, aku lg nda brapa ingat URL mu.. Hahahax..
Sowieee babe..

so..
I hope u guys like this new blogskin yea..
And i know Najla does! Hahaha

oh yeah, i'll be performing tomorrow for a fashion show that is BRIDE'S DREAM EVENT at The MALL, GADONG..
7.30pm yea! :)

so okay, im outta here baybehh!

bye..

lovealways;
putri ;) xoxo

8 comments:

Malahayati Sari Ibrahim said...

Kak pu3, anniversary lagi??
hehe
btw, bagus ah u tukar skin.
sukasukasuka.
sudah tidak CONFUSE lagi..
hehe

loads of love;mezaush ♥ said...

my link, mezashloveshim18.blogspot.com.
thank you(:


mezash.

Amalina Ibrahim said...

I want to be in your link list sista!!! HAHA. over~


http://sitinooramalina.blogspot.com.
Thanks :)

Malahayati Sari Ibrahim said...

kak pu3, bout confused.
ye ar, ada blog seorang insan ni sebijik cam akak punya. skin, pic, byk ah.
x pnah tau ke?

n i e t a said...

haha. pink ur love. rite? didnt think i rite. huhue. okies. my link
http://dafietaznieta.blogspot.com/

see ya ! luup too !

♥ elly (: said...

Hey Putri :) It's me Ili / Elly. My blog has been deleted, so you can now remove my link. :) I still love your voice! ;)

PEACH JUNAIDI. said...

putri ;) link me akeyy? i already link yours. scenebabbayoh.blogspot.com ;) thanks.

Zirah said...

Putri, my link http://Zirahh-musicrockmyworld.blogspot.com ;) Thanks hehe