Wednesday 15 April 2009

dadidu.. hahahaha

Assalamualaikum..

kaifal halk? :)
thats in arabic language..
means how are you?.. :)


well im doin just fine...
its just that my ibu jari ader sakit sikit..
but im still doing OKAY :D

sebenarnye, i've nothing to blog about actually.. hahaha
bukan NOTHING laa..
cume takde idea je for now.. hahaxxx

ermmm...
but i'll force myself to write something okayh.. :p

yesterday...
spent half of my day kat studio..
with my composer...
yeahh, we worked on the songs untuk ke final of WCOPA.. heee
so yeah, i've already pilih my songs ;)

then malam, i went to my aunt's place...
we makan and watched TV together with my nenek and ibu and my cousins.. ;)
then balik.. hahaha
boring much? I KNOW! hahaha

but then biler dekat rumah, pu3 dgn LOVE texting2.. heeee
then he called me...
awww... now i started to miss you again.. :(((


and this morning at 10am if im not wrong *cos pu3 masih pening2 lalat lg tgh tido. haha*
my phone bunyi..
*DIVA by Beyonce - my message tone*
a text message from LOVE..
he says " GOODMORNING MY PRINCESS!"
sweeet... heheeee

then i bangun, mandi and yadayadayada..
spent my time practising my songs, watching TV with my nenek..
then petang sikit my cousin BILAH datang..
we borak2 then tetibe my phone rang...
+673812****
i dont know tu number..
rupenye IHSAN! ;D
dah lamer tak dengar khabar..
so we're gossiping.. HAHAHA takdelahhh..
tanye2 khabar, hows life? hows everything? mcm tu lahhh...
well, dah lamer kitorang tak jumpe..
masing2 busy...
and and oh yeah, his 1st single da out laa.. ;D
its entitled TROUBLED MIND..
so siape2 yg nak dengar DJ ZAYN singing..
just go to his blog yeah..
*cheyh promote gitu! 10% ni san ahh* hahah just joking :)
all the best to u yeah bro! :D

called ibu petang tu..
she said dier ader function sampai 8pm
so pu3 pegi rumah my cousin then suruh ibu ambik kat saner je lahhh...

basically tu je laahh yg pu3 buat.. hahaha

oh oh, LOVE CALLED me just now..
tellin me that dier ader work in the morning tomorrow..
so kene bangun awal ey LOVE! heee :)
i love you laa.. mmuahh! :D

okayhh..
im outtaa here baybeh!! hahah

oh btw2, i dont have facebook keh people! haha

okay bye.

lovealways;
putri ;) xoxo

1 comments:

aiReeN said...

aduyai jeles nyer lah tgk kak pu3 !!! aleays texted wif ur LOVE heheheh!!!! jkjkjk