Tuesday 1 September 2009

smile though your heart is breaking.. hah. k tak kene mengene eh :P

nice or not my new lappy's SKIN??
cantek kan cantek kan?
im lovin it! :D
Assalamualaikum...
hello hi! :))
i am so damn bored right now..
alone in my room, my room-mate lepak kat bilik Jennifer i guess..
and i feel like blogging, so i stay in my room lahh :))
oh, right now..
Im on FB..
and online-ing with MIA, MIRA..kami plan kami punya sungkai this FRIDAY.. ;D
oh AKEM pun ada jua.. he tagur-ed me like, thanks man..
im happy to hear from u...
its been awhile huh... :)
bh u take care buddy..
and and MR.NICA, he'll be leaving for UK monday ani...
so yeahhh, gonna miss ur typo error ni ! HAHA
bah belajar banar2 di sana atu :P
so okayyyyy...
today had class with Ms.Julie..
Brunei sajuk hari ani yawhhh...
today's topic is DEALING WITH COMPLAINTS..
sungguh tak interesting ehh..
did group work with Jed and Andy..
then class ended at 4.40 i guess..
so ibu picked me up around 5 gitu lahh..
hari ni buka kat rumah :))
but today tak ramai ader kat rumah..
only my grannies, me and Ibu..
and oh, uncle saiful jua..
after Sungkai, Solat Maghrib..
Sekali pu3 tak sengaje tertidur daaa..huhuhu
i guess, maybe sebab telampau penat and tak cukup tidur.. :(
so ibu woke me up at 9ish coz nak kene balik hostel..
yeaahhh... here i am now kat hostel. duh~ -.-"
esok maybe pu3 tak balik rumah...
nak buka with my room-mate FAY..
kesian ia sorang.. :P
oh, i cant wait for FRIDAY..
like finally dapat gather sama my girlfriends MIA&MIRA.. :DD
and yang paling siok, CIGU JURAI pun join nihhh :DD
huwaa :DD tak dapat ku bayangkan bagaimana meriahnya AMINAH ARIF oleh kami :D
oh yes, and SATURDAY..
gonna have sungkai with ISKI KAN RAYA TEAM..
di COFFEE ZONE KIULAP..
so, see you all soon uhh :)))))
okay, saya berhenti di sini..
nak concentrate on FB pulak... ;P
and LOVE, take a good care of ur health please..
drink alot of water okay..
love you..

0 comments: